top of page
Снимка на автораСписание "Бългаски предприемач"

Четири начина как да печелите пари от Instagram

Очевидно е, че ако не сте една от най-известните знаменитости в света, вашите прогнозни приходи могат да варират в зависимост от следния брой, ангажираност, репутация и т.н.

Но не всички, например, можем да бъдем Кайли Дженър. Въпреки това всеки човек все още може да намери индивидуален подход към успеха в Instagram.


1. Публикувайте спонсорирани публикации

Инфлуенсър маркетингът се увеличава, според Social Toaster: 92% от хората се доверяват на препоръките от уста на уста, 76% от хората казват, че е по-вероятно да се доверят на съдържание, споделено от обикновени хора, отколкото на марки, и 82% от клиентите искат да получат препоръки от приятели, преди да вземат решение за покупка.

Най-лесно казано, хората търсят препоръки от свои връстници. И не е необходимо да имате прекалено много последователи. Когато избират подходящия инфлуенсър, повечето марки обръщат голямо внимание на степента на ангажираност. Когато имате по-малко последователи, вие имате шанса да общувате лично с тях, това осигурява по-добро въздействие.

2. Създайте визуално съдържание за продажба

Instagram е визуална платформа. Хората качват 100 милиона + снимки и видеоклипове всеки ден. Но не е достатъчно марките да качват прекалено хубави и обработени снимки, за да се открояват сред тълпата.

В сегашно време клиентите жадуват за автентичност. Това е вашата възможност да създавате снимки и видеоклипове и да ги продавате.

Що се отнася до туристическата индустрия, компании от всякакъв мащаб канят реални пътници да направят снимки, показващи техния опит, докато отсядат в имотите на марката в замяна на безплатно настаняване.

След като работи с влиятелни лица от Instagram, малък град в Нова Зеландия, Уанака, постигна 14% увеличение на туризма, чрез споделяне на изображенията на града.

3. Направете маски и филтри за Instagram Stories

Днес над 500 милиона души гледат или създават Instagram Stories ежедневно. Тъй като този тип съдържание е достъпно за ограничен период от време, хората са силно ангажирани и това дава на марките повече възможности да закачат целевата си аудитория.

Искате ли да прочетете повече?

Абонирайте се за bem.bg, за да продължите да четете тази изключителна публикация.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички
bottom of page