Едно от влиянията на COVID-19 върху бизнеса е, че изпратихме служителите си да работят от вкъщи (home office). За други по-тежкото е, че се наложи да се разделят с някои колеги или да въведат по-стриктни мерки, за да запазят част от екипа си. Тези фирми, в които home office е възможен, навлязоха в „дистанционната икономика“ и вече знаят колко важно е да можем да предаваме човешката връзка чрез технологиите. Милениалите и поколение Z са лидери в това. И не само те, всеки един от нас, който е разбрал как успешно да поддържа онлайн комуникация със своите контакти, е на прав път. За да останем атрактивни работодатели, на свой ред е нужно бързо да насочим усилията си към дигитална трансформация на бизнеса си (социални медии, видео, онлайн реклама, уебсайт и друго дигитално присъствие – според бизнес нишата).
Само така ще „говорим на един и същ език“ с дигиталното поколение и ще привличаме повече таланти да работят при нас. Но как да подберем правилните хора? От най-голяма важност е да бъдете наясно, дали кандидатите притежават характеристиките в статията и отговарят ли реалистично на понятието „талант“.
Какво е талант?