LinkedIn Events предоставя на потребителите лесен начин за създаване или присъединяване към професионални събития. Функцията може да се използва за намиране и изграждане на общности, разрастване на бизнеса или професионалната мрежа.
Роли:
Организатор - потребител, който е домакин на събитието.
Той създава събитието, взема решение за детайлите по него и кани участници.
Организаторът на събитията може да бъде индивидуален профил или LinkedIn страница (ако организаторът е администратор на страницата).
Организаторът на събитието не може да бъде променен, след като то бъде създадено.
Участник - потребител, който е приел покана да присъства на LinkedIn Event.
След като събитието е създадено, можете да го управлявате по всяко време и вашите участници ще бъдат уведомени за промените.
Както организаторите, така и участниците могат да изпращат покани.
Ако събитието е частно, организаторът ще трябва да предостави разрешение на потребителите да поканят своите връзки. Освен това организаторът може да оттегли покана или да премахне участник, ако промени решението си.