top of page

LinkedIn или Facebook – прилики, разлики и таргет аудитория

Снимка на автора: Списание "Бългаски предприемач"Списание "Бългаски предприемач"

Един от първите въпроси, които трябва да си зададете, когато планирате всяка маркетингова кампания е: „Къде се намира моята целева аудитория?“ Отговорът на този въпрос обикновено помага да определите коя платформа да използвате за маркетинг.


За съжаление, има моменти, когато не е 100% ясно коя платформа е най-добрата за употреба на маркетинг.


В тази статия ще разгледаме някои от основните принципи за дигиталното присъствие на вашия бизнес във Facebook и LinkedIn.


Какво въздействие могат да имат двете най-големи социални мрежи в света и каква е разликата между LinkedIn и Facebook?


В основата си LinkedIn е професионална мрежа, която първоначално е създадена като корпоративна платформа за набиране на персонал. Сега той се гордее с много функции, подобни на традиционните сайтове за социални медии, включително споделяне при актуализация на професионален опит, възможности за създаване и управление на фирмена страница и нейните последователи, както и персонализирани тип Social Selling съобщения.


Facebook, от друга страна, беше специално създаден като място за хората да споделят и общуват. Елементът „споделяне“ е най-известната му точка за продажба, но все още има много други функции, които позволяват на бизнеса ефективно да достигне до своята аудитория.

Искате ли да прочетете повече?

Абонирайте се за bem.bg, за да продължите да четете тази изключителна публикация.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички

© 2021 Фондация “Започни Млад” с ЕИК 206624841. Всички права запазени. Политики за поверителност.

Добре дошли на уебсайта на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841. Фондацията е ЮЛНЦ, регистрирано в България, ЕС и осъществява изцяло дейност в съответствие със своята мисия да насърчава и развива предприемаческата среда и талант. 

 

Мисията на Фондация “Започни Млад” е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж.

Получавай новини от Фондация "Започни млад"

Контакти:        support@bem.bg       +359 893 042 868        България

Моля имайте предвид, че всички споменати продукти и/или имена на компании са търговски марки ™ или регистрирани ® търговски марки на съответните им притежатели. Уебсайтът/фондацията няма никаква принадлежност и/или одобрение за/от тях – тези търговски марки се използват само за образователни цели като примери. Екипът ни извършва модерация преди да публикуваме, но все пак имайте предвид, че настоящият уеб сайт е създаден с образователна цел и не носим отговорност за резултати или пропуснати ползи. За повече информация по дадена тема, се свържете с нас. 

bottom of page