top of page
Снимка на автораСписание "Бългаски предприемач"

LinkedIn или Facebook – прилики, разлики и таргет аудитория

Един от първите въпроси, които трябва да си зададете, когато планирате всяка маркетингова кампания е: „Къде се намира моята целева аудитория?“ Отговорът на този въпрос обикновено помага да определите коя платформа да използвате за маркетинг.


За съжаление, има моменти, когато не е 100% ясно коя платформа е най-добрата за употреба на маркетинг.


В тази статия ще разгледаме някои от основните принципи за дигиталното присъствие на вашия бизнес във Facebook и LinkedIn.


Какво въздействие могат да имат двете най-големи социални мрежи в света и каква е разликата между LinkedIn и Facebook?


В основата си LinkedIn е професионална мрежа, която първоначално е създадена като корпоративна платформа за набиране на персонал. Сега той се гордее с много функции, подобни на традиционните сайтове за социални медии, включително споделяне при актуализация на професионален опит, възможности за създаване и управление на фирмена страница и нейните последователи, както и персонализирани тип Social Selling съобщения.


Facebook, от друга страна, беше специално създаден като място за хората да споделят и общуват. Елементът „споделяне“ е най-известната му точка за продажба, но все още има много други функции, които позволяват на бизнеса ефективно да достигне до своята аудитория.

Искате ли да прочетете повече?

Абонирайте се за bem.bg, за да продължите да четете тази изключителна публикация.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички
bottom of page