Един от първите въпроси, които трябва да си зададете, когато планирате всяка маркетингова кампания е: „Къде се намира моята целева аудитория?“ Отговорът на този въпрос обикновено помага да определите коя платформа да използвате за маркетинг.
За съжаление, има моменти, когато не е 100% ясно коя платформа е най-добрата за употреба на маркетинг.
В тази статия ще разгледаме някои от основните принципи за дигиталното присъствие на вашия бизнес във Facebook и LinkedIn.
Какво въздействие могат да имат двете най-големи социални мрежи в света и каква е разликата между LinkedIn и Facebook?
В основата си LinkedIn е професионална мрежа, която първоначално е създадена като корпоративна платформа за набиране на персонал. Сега той се гордее с много функции, подобни на традиционните сайтове за социални медии, включително споделяне при актуализация на професионален опит, възможности за създаване и управление на фирмена страница и нейните последователи, както и персонализирани тип Social Selling съобщения.
Facebook, от друга страна, беше специално създаден като място за хората да споделят и общуват. Елементът „споделяне“ е най-известната му точка за продажба, но все още има много други функции, които позволяват на бизнеса ефективно да достигне до своята аудитория.