top of page
Снимка на автораLachezar Vladimirov

Ghostwriting или писане в сянка: Скритият двигател на бизнес успеха

В свят, който е наситен с информация, всеки бизнес трябва да намира начини да се отличи и да предостави стойност на аудиторията си. Професионалните информационни продукти, като книги, обучения, речи, сценарии, менторски програми и др. играят ключова роля в този процес, а ghostwriting-ът или т.нар. писане в сянка е един от най-ефективните начини за създаване на такива материали. На гости ни е Даяна Митева, основател на първата агенция за ghostwriting услуги на Балканите - DM Ghostwriting Agency, която разкрива как нейната агенция помага на бизнеса и обикновените хора да реализират своите проекти.



Какво всъщност представляват услугите на една ghostwriting агенция?

Ghostwriting-ът представлява услуга по професионално писане на информационни продукти като книги, обучения, менторски програми, речи, сценарии, статии. Ние помагаме на бизнеса и обикновените хора да създават продукти, които отговарят на техните нужди и подпомагат техният имидж. Често се случва клиентите да ни търсят с цел да им помогнем за увеличаването на техните продажби.


Какво те накара да започнеш с този бизнес?

Всичко започна още от моето детство. Още тогава ме влечеше да пиша, като първата си книжка написах във втори клас, като тя, разбира се, беше доста импровизирана, направена от флумастери и блокче. Към днешна дата, комбинацията от моите юридически познания, творческите ми умения и интересът ми към маркетинга ме доведоха до идеята за създаване на ghostwriting агенция. Разбира се, откритието ми, че у нас има търсене на подобен тип услуга също допринесе за реализацията на тази моя идея.


Би ли споделила предимствата на ghostwriting-а за бизнеса?

Ние помагаме на бизнеса в две основни направления – увеличаване на клиентите и спестяване на време. Ghostwriter-ите създават различни информационни материали, които могат да бъдат използвани за маркетинг, обучения и изграждане на бранда. Това включва книги, речи, сценарии, статии и много други.


Как гарантирате автентичните глас и стил на клиентите си?

В агенцията имаме разработена методология с помощта на психолози, която подпомага разпознаването на специфичните глас и стил на клиента. Започваме работа с писмено задание и кратко интервю, проведено лично от мен. Понякога използваме примери от предишни текстове, които са писани от клиента, за да уловим неговия глас, и така гарантираме високо ниво на изпълнение.


Как протича работният процес с DM Ghostwriting Agency?

Ние работим изключително персонализирано, така че винаги процесите се различават при всеки един клиент. Най-често започваме с едно интервю, което може да бъде с различна продължителност. След това изготвяме документацията, което е изключително важно за спокойствието на клиента. Продължаваме с писмени задания и постепенното създаване на текста. При приключването на всеки един проект предлагаме безплатна редакция и корекция. Това е една наша кауза, която има за цел да помогне на повече хора в България да публикуват книгите си, като им спестяваме разходите по тези две важни стъпки. Също така, нашите клиенти ползват 50% отстъпка от цените за предпечатна подготовка и дизайн, както и 10% отстъпка от цените за печат, които се предоставят от наши партньори, съпричастни към каузата ни. Крайната ни цел е да стимулираме книгоиздаването в България и в тази връзка – четенето. 


Можеш ли да споделиш успешна история от работата си?

DM Ghostwriting Agency има доста успешни истории. Нашите клиенти често са хора, които печелят големи суми пари, именно от продуктите, които създаваме за тях. Само за 2023 г. нашите клиенти са спечелили над 1,5 млн. лв., благодарение на книгите, обученията, менторските програми и другите информационни продукти, които сме създали за тях. 


Какви съвети би дала на хората или бизнесите, които обмислят ползването на ghostwriting услуги?

Най-важното е да внимават с уреждането на авторските права и да изберат ghostwriter, който не използва изкуствен интелект за писането, тъй като същият плагиатства. Най-добре човек да вложи идея и мисъл в собствения си проект за да бъде същия стойностен и да се харесва на хората. Внимателният избор на ghostwriter би помогнал на хората да реализират висококачествен проект и да не се притесняват за проблеми, свързани с авторските права. Разбира се, когато човек не е запознат сам с правилата за писане, отново препоръчвам да се обърне към специалист, какъвто е ghostwriter-a, за да се предпази от проблеми. 


DM Ghostwriting Agency показва как професионалното писане може да бъде скритият двигател за успех в бизнес средите. Чрез персонализиран подход и силна отдаденост към автентичността, Даяна Митева и нейният екип предлагат на клиентите си не просто писмени материали, а възможност за по-силно позициониране и растеж. Независимо дали става въпрос за маркетингова кампания, книга или реч, услугите на ghostwriting агенциите спестяват време и усилия, като същевременно осигуряват високо качество и уникален стил. Ако обмисляте да възложите своите писмени проекти на професионалист, DM Ghostwriting Agency може да бъде вашият доверен партньор. За повече информация или консултация, може да се свържете с тях на https://dayanamiteva.com/.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички

Yorumlar


bottom of page