top of page
Снимка на автораСписание "Бългаски предприемач"

Facebook Ads или Boost Post при създаване на рекламни кампании?

Защо да се ограничаваме и да използваме опцията за подсилване, след като Facebook ни предоставя изключително силен инструмент за реклама? Кое е по-добре да използваме - подсилването на постове в страницата или Facebook Ads? Това са често срещани въпроси сред потребителите, които управляват Facebook страници. Дори да сте сравнително нов във всичко това, в крайна сметка ще видите изскачащо известие, което ви насърчава да „подсилите” публикацията си. Причината е, че постът може да е високоефективен или алгоритмите на Facebook да смятат, че е със съдържание, което ще е интересно за потребителите на платформата. Накратко, възможността за подсилване на публикациите е опростено разширение на системата за реклами във Facebook. То беше проектирано така, че да бъде в помощ за собствениците на малък бизнес, които изпитваха огромни затруднения при използването на Facebook Ads мениджъра, в който има много повече функции и опции за таргетиране.

Опростеното обаче не винаги означава по-добро. Простотата на подсилените публикации идва с цената на значителното персонализиране, което предлага пълната система за реклами.

В тази публикация ще разгледаме разликите между рекламите във Facebook и опцията за реклама от Facebook страницата, за да решите кое да използвате за вашия бизнес:

Искате ли да прочетете повече?

Абонирайте се за bem.bg, за да продължите да четете тази изключителна публикация.

0 коментара
bottom of page