Запознайте се с един човек, който гради мостове. Но не какви да е мостове, а бизнес мостове между България и останалия свят. Представяме ви Чави Вияреал.
Кой е Чави Вияреал?
Не лесен човек, който знае какво иска от живота, преследва целите си до край и смятам, че до момента всичко, което съм пожелал, съм го постигнал.
Разкажи ни, какво точно работиш?
От 2008 работя това, което обичам да правя, моето хоби, продавам плочки. Така наречено, не просто продавам, а провокирам интерес към клиента да купува от мен, докато предлагам нещо различно. Както всеки човек прави ъпдейтинг така и аз. До ден днешен съм съветник и консултант към испански и италиански фабрики на оборудване на баня за българския, косовски и македонски пазари.
Защо избра България?
Де факто, България избра мен. Работих за една международна фирма в моя край, Кастейон, което отвориха производство тук, в Русе и така ме изпратиха на командировка от 10-01-2010г.
Как виждаш страната ни днес?
Интересно, дори да се развива не се развива така, както съм си мислил, че ще бъде. Но наистина България е интересна за инвестиция.
Каква е основната пречка на международните бизнес отношения спрямо твоя опит?
Непознаването на пазара и реализацията на бизнес с неподходящ човек. За това предлагам моите услуги към тях с детайлно познаване на пазара, език и разбиране на българския манталитет.
Кои са ползите на дигитализацията за твоята сфера?
Освен че още трябва да нося физически плочки с мен понякога достигам по-далеч с дигитални материали към архитекти и дизайнери с pdf каталози, снимки, корпоративни website на фирми, които представлявам, виртуален шоурум и всичко в таблета ми.
Как се отрази КОВИД 19 на твоята дейност?
Не мога да го отчета обективно, искрено казано. Цял свят потъна, заради кризата, а в България през 2020г съм продавал повече от никога, изпълнявал съм най-много проекти като % от никога и то на морето, стара планина, офиси сгради дори и посолство в София.
Как се печели доверие, а как се губи?
Интересен въпрос, много ми харесва. Печели се с години, да бъдеш точен, искрен, да правиш това което казваш, да си силен представител на интересите на всеки един от клиенти си, да чуваш и развиваш мнение на всеки клиент, да показваш че с твоята фигура неговите фирми ще печелят повече с по-малко усилия и да са спокойни. Аз мога да се похваля, че през всичкит етези години на работа тук в България, голяма част от моите клиенти са вече доста близки мои приятели.
А доверие се губи само веднъж, когато не изпълняваш това когато изброих по-горе.
Как изглежда твоят идеален свят?
Гледай, на този малък пазар има работа за всички тези които наистина искат да работят а не да се оправдават. Тук имаме наистина голям потенциал и талант просто трябва да повярвате повече в себе си и тогава ще бъдете непобедими. Без да се пречкаме едни на други и наистина да разрастваме, както бизнеса, така и лични успехи. Всеки да работи и да остави и другите да работим. Така го виждам аз.
Кое е най-важното в търговията, за да бъде тя успешна в дългосрочен план?
ДОВЕРИЕ!
Какво да очакваме от теб в следващия брой на списанието?
Бизнес идеи от гледната точка на един испанец, който живее от 11 години в България, от тях 9 години и половина със собствен бизнес. Бих могъл да предложа една друга гледна точка, тази на чужденец в България, за правене на бизнес.
Какво е посланието ти към аудиторията на списание Български Предприемач?
Да се запознаят, как един испанец е успял да стартира бизнеса си от нула в България, с български клиенти и е изградил тяхното доверие към себе си.
Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.
Comments